torsdag 11. juli 2013

Bryllupsgave


Da min søster skulle gifte seg, fikk jeg lyst til å sy wedding-rings i bryllupsgave til dem.
Jeg valgte farger som passer til alt så kan hun bruke løperen der hun vil. Planen var egentlig og håndquilte motiv med hvit/usynlig tråd i hver ring men tiden strakk ikke til. Noen feil ser jeg her og der men alt i alt er jeg fornøyd med resultatet. Jeg tenkte nok på hennes kjøkkenbord da jeg laget denne løperen og det var der den havnet også.
Wedding-rings laget med sjablonger 9", er ett skikkelig puslespill og mye pirk og arbeid men det var morsomt å prøve dette og se at jeg fikk det sånn høvelig presentabelt også.
Har planer om flere wedding-rings men jeg skal prøve en litt annen teknikk på neste.
Quilting og sammensying av lapper samtidig, det blir spennende og prøve.


Jeg laget også et kort til dem. Har ikke laget denne typen kort før men det er utrolig hvor mye man kan lære av alle de kreative sjeler som er flink og legge ut forklaringer på youtube. Dette var ett tidkrevende kort men veldig morsomt å lage. Tror nok jeg skal lage flere slike med forskjellige tema.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar