lørdag 20. april 2013

Trearbeider fra min kjære

Min kjære mann har laget flere trearbeider. Har ikke tatt bilde av alle men noen. Han har kjøpt overflatebehandling med forskjellige farger og her er noe som er blitt rødt. Ett firkantet far, ett rundt, 3 små lysholdere som skal monteres på ett fat som ikke er produsert enda og en høy lysestake som er ett forsøk og skal videreutvikles blant annet med å endre foten til en mer stødig utforming.


Han har også laget en høy vase som også er en test, synes den var super og ha strikkepinnene jeg trenger til prosjektet jeg holder på med og saksen min har også funnet plassen i den. Så har han laget ett skrin til meg som jeg kan ha små syting i. Øverst under lokket får jeg plass til spoler, under den er det enda ett lite rom som jeg kan ha småting oppi. Den lille klossen som holder spolekoppen på plass skal pusses og fikses litt på. Utvndig har han laget spor som han tenkte jeg kunne dekorere med tråd i forskjellige farger :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar