søndag 23. september 2012

Bryllup

Vi giftet oss 20.07.2012. Egentlig tenkte vi att vi bare skulle være oss to med en ekstra god middag denne dagen. Men så fant vi ut at det kanskje hadde vært kos å ha med forloverne. Opprinnelig skulle mine to sønner også være forlovere men diverse ting gjorde at det ikke lot seg gjøre. Så gikk det en tid til å vi fant ut at vi skulle be de nærmeste i familien til å komme. Det endte med at vi ble 10 stykker til bryllupsmiddag og kaffe.

Jeg laget mug-rugs som var store nok til å ha ett kakefat og en kaffekopp på. Teknikken i disse brikkene er papirsøm. På disse skrev jeg navnet til hver gjest slik at brikkene ble bordkort. Gjestene fikk disse brikkene. Jeg hadde også funnet fram noen korte tekster som jeg skrev på brikkene med stoffpenn.

"Dit du går vil jeg gå,
 der du blir vil jeg bli."

"Se solen i hverandre
når det regner som mest"

"Det viktigste er ikke å tenke likt,
 men også å tenke sammen"

Rakk ikke å ta bilde av alle 10 brikkene før jeg måtte dandere middagsbordet. Gjestene ble kjempeglade for å få med seg disse brikkene å jeg ble kjempeglad for at de likte denne gaven som takk for deltagelse i bryllupet. Vi fikk en perfekt dag som ble akkurat slik vi ønsket oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar