torsdag 24. oktober 2013

Heklet siden sommerferien

 
 Tenker det er på tide med en oppsummering av hva jeg har gjort i det siste og tar for meg mine hekleprosjekt først. Dette beltet er designet av Lisa Gentry. Da jeg først oppdaget dette beltet var det ikke tilgjengelig mønster på dette, det er noen år siden hun laget dette og jeg tror mønsteret ble laget til ett amerikansk magasin.

 Jeg spurte på Ravelry om det var mulig å få tak i mønsteret til dette beltet. Det ble lagt ut som månedens prosjekt på gruppen til Lisa Gentry på Ravelry og gjett om  jeg ble glad. Jeg brukte tynnere heklegarn og større perler enn det stod i mønsteret og jeg ble kjempefornøyd med dette.

 
Denne lille duken med perler på er også et Lisa Gentry design. Det heter Bowl Cover.
 
 
 


Sjal har jeg også heklet. Dette ble jeg ferdig med i dag. Det var raskt og lage dette. Brukte Falk fra Sandes garn og heklenål nr. 3. Sjalet er like fint å bruke som sjerf. Kjempefornøyd med dette og det skal være en gave.
 


 
 
 
Sjerf heklet med Huldra


 
En liten hjertelig brikke som min kjære bruker til å sette kaffekoppen på.


Har også startet og hekle små figurer som jeg skal bruke som applikasjoner på prosjekt og i scrapbook.
 
 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar