mandag 31. desember 2012

Lue og pulsvarmere

Jeg trengte pulsvarmere slik at jeg har noe å ha på hendene når jeg er ute i kulsen og fotograferer. Leita lenge etter en oppskrift jeg synes var ok å bruke og fant til slutt en på Garnstudio sine sider. De er strikket i Safir på pinne 3. Gjorde noen endringer i fargevalg og strikket med en farge mindre enn i oppskriften.
Disse ble kjempevarme og jeg ble fornøyd med disse.

Jeg har også heklet en barnelue i Safir på heklekrok nr. 4. Oppskriften er etter 6 år men jeg bommet nok litt på garnvalget så den ble bare størrelse baby.

Jeg avsluttet den tidligere enn det som sto i mønsteret fordi jeg så den ble mindre enn planlagt. Jeg aner ikke hvem som skal ha denne luen men det dukker kanskje opp noen etterhvert som kan ha bruk for den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar