søndag 30. september 2012

Overaskelse i posten

I går var vi på tur å kjøre til hytta. Min kjære hentet posten samtidig som vi kjørte. Han tok opp en konvolutt, kjente å klemte på den og kikket lurt bort på meg. Den var til meg. Spennende, jeg måtte åpne den straks, å neste quilteprosjekt var ett faktum.
Jeg var med i Mug-Rug along på forumet Quilt i Norge i sommer. Fikk ikke tid til å sy alle temaene som var satt opp på grunn av bryllupp og fullt hus hele ferien. Det var satt opp 6 tema for alongen som skulle gå fra midten av Mai til ut Juli: Hjerte, Blomst, Papirsøm, Tekst, Maritim og Høst. Jeg klarte å få med meg hjerte, blomst, papirsøm og tekst.

Denne gaven fra Rita R blir da øremerket til ett bestemt prosjekt. Det må bli Mug-Rug med tema høst. Hvordan jeg skal forme disse har jeg ikke bestemt meg for enda men det kommer snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar