onsdag 27. mars 2013

Mars Lue

Hver måned tenker jeg at jeg skal få strikket mer enn en lue, det tenker jeg vel egentlig om lester og alt mulig annet også. Denne måneden synes jeg at jeg har fått gjort ekstremt lite men denne måneden ble også tøffere enn jeg trodde så jeg får prøve å slå meg til ro med at jeg faktisk har fått gjort minstemålet for hver måned innen håndarbeidsprosjektene likevel.
Jeg valgte å hekle lue denne måneden. Garnet er kjøpt i Finnlan og heter Novita, har brukt heklekrok nr. 6. Har kjøpt flere nøster i Finnland av gar fra samme produsent og garnet er supersterkt, har ikke prøvd det til lester enda men tror det er supert til det bruket. Mønsteret er fra Drops design 126-21

Vi er på hytta og her henger vi opp votter og luer og lester over ovnen i stua for å få det tørt til neste gang vi skal ut. På vinteren må vi gå på ski for å komme til hytta så det blir mye skibruk når vi er på hytta i tilegg til andre skiturer rundtomkring i området her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar